2012. 11. 29.

Tegnap én is horgoltam...papírcsíkból

Nézegetem a blogokban, ki hogyan készül már most az ünnepre, nagyon sokan horgolnak. A csuklóm arra már nem alkalmas, de mégis horgolok, csak én papírból. Íme a végeredmények:

A képen nem látszik, de a felső kettő 2 cm-es csíkokból készült ablakba, így elég nagy méretűek. Az első még hadilábon áll a szimmetriával, de sajnos javítgatni annyira nem lehet, mert végül olyan erős ragasztót sikerült beszerezni, ami szinte azonnal köt, utána pedig már képtelenség "bontani a horgolást". Csak a tépés , vagy a vágás jöhet szóba. 
A következők már jobban sikerültek, már kezdek velük megelégedni. 

2 megjegyzés:

apimami írta...

Nagyon jók ezek a horgolt csillagok!A mindenit! Hihetetlenül ügyes vagy Mártika!
Puszillak!

G.Marta írta...

Köszönöm Piroskám!! Nagyon szeretem csinálni...nagy élvezet számomra.

Puszillak drágám!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...