2014. 08. 25.

Ital, ami segít a rák leküzdésében

Forrás: tudnod kell
 
Íme egy olcsó gyorsan és egyszerűen elkészíthető hatásos ital, aminek fogyasztása rendkívül jó hatással bír a szervezetünkre!
A Miracle Drink (alma+cékla+sárgarépalé) nevű italt évtizedek óta isszák a kínaiak, azért hogy egészségesek maradjanak.
miracle
“Egy tüdőrákos férfinak, Seto-nak, azt javasolta egy táplálkozás-szakértő, igyon 3 hónapon át ebből az italból, az eredmény pedig nem maradt el. Seto meggyógyult a rákból!”
Csodálatos ital és könnyű is az elkészítése.
Hogy elkészítsük ezt az élettel teli italt csupán egy céklára, egy sárgarépára és egy almára van szükségünk. Megmossuk jól a hozzávalókat, kockákra vágjuk és összeturmixoljuk, hozzáöntünk egy kis vizet és újra átkeverjük.
Amint kész van már ihatjuk is.
Jótékony hatásai:
- megelőzi a rákos sejtek kialakulását
- megelőzi a máj, vese, hasnyálmirigy betegségeit és meggyógyítja a gyomorfekélyt
- megerősíti a tüdőt, megelőzi a szívinfarktust és csökkenti a magas vérnyomást
- erősíti az immunrendszert
- jót tesz a látásnak
- lecsökkenti az izomlázat
- méregtelenít, javítja a bélműködést, jó a székrekedésre.
- meggyógyítja a pattanásokat és szépíti a bőrt
- elűzi a kellemetlen leheletet
- csökkenti a fájdalomérzetet
- nincs mellékhatása
- rendkívül tápláló és könnyen felszívódik
- a fogyókúrában is rendkívül hasznos
- immunrendszered 2 hét alatt megerősödik

Fogyasztása:

A három hozzátevőből és a vízből 250 ml üdítőt kell kapnod.
A maximális hatás érdekében két adagot igyunk egy nap.
Reggel éhgyomorra (a reggelit egy órával a turmix után együk) és este, 17 óra után.
                                 *******************************************************************
Jótékony hatásáról én személyesen is meggyőződtem és bizonyítékként itt vagyok, ÉLEK.
Én gyümölcscentrifugával készítettem, így csak a levét ittam és bizton állíthatom, hogy 1 céklából, 1 répából és 1 almából több lé készülhet víz hozzáadása nélkül is, mint 2,5 dl és nagyon ízletes, finom ital.
Szeptembertől kezdek ismét egy kúrát az évenként szokásos immunerősítő "gezemicével"  együtt. Ez utóbbi el nem maradhat, hiszen Allácskám tanácsára hosszú évek óta fogyasztom ősszel 3 hónapig és azóta én nem voltam influenzás, csak amikor beoltattam magam:DD Az idei kezdő adagom már el is készült, az érlelés napjait tengeti. Higgyétek el, érdemes követni mindkét lehetőséget!.


7 megjegyzés:

Éva írta...

Igyekszem az ilyen természetes dolgokat kipróbálni és hiszek benne hogy jó hatással van a szervezetre.A fokhagymást is kipróbáltam, de nem tudtam végig csinálni mert fájt a gyomrom, nehezen dolgozza fel a gyomrom a fokhagymát.Nagyon szeretem pirítósra is kenni de még azt sem bírom ! Köszi ezt kifogom próbálni!

Monika írta...

Hm,de jó! Nemcsak egészséges,hanem nagyon finom is lehet.Köszönöm!!!!!!!!

G.Marta írta...

Az is Mamkám, nagyon finom. Ma már el is kezdtem egy kúrát. Csak arra kell ügyelni, hogy az ital és az étkezés között legalább egy óra teljen el.(Saját tapasztalat)

G.Marta írta...

Évikém, látod, meg a szemedre is jó hatással lehet, feltétlen csinálj egy kúrát az egészséged érdekében. Puszillak!

Monika írta...

Ó,ezt az 1 órát jó,hogy írtad,köszönöm!

Monika írta...

Újra elolvastalak: azt írtad,hogy az idei első adagod már el is készült és érleled. Ezek szerint,nem tudom,hogy jól értem-e,nagy adagot elkészítesz egyszerre? Elsőre azt hittem,hogy adagonként, naponta kell készíteni.

G.Marta írta...

Az "immunerősítő gezemicével" együtt csinálom a kúrát és ebből készítettem el az első adagot. Ennek csak a linkjét raktam a szöveghez, de persze ennek alapján visszanézheted.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...