2012. 12. 06.

Az én tuti beigli receptem

Receptjét itt találod ha érdekel:

http://www.hoxa.hu/?p1=naplo&p2=87144&p4=0#hsz13654805

Többször, többfélével próbálkoztam már, aminek a vége mindig megbánás lett, mert mindegyiknél finomabb volt az én régi bevált receptem.
A próbálkozásaim mindig a tésztájára irányultak, a töltelékét soha nem cserélném semmivel.
Lehet, hogy tényleg nagyon finom, vagy még nem találtam meg az igazit??? De akkor már nem is fogom.

Mostanság(már két éve) minden évben megígérem, hogy nem csinálok többet, mert már nagy teher számomra, 9 rúd elkészítése, a végére muszáj segítséget hívni, mert nem lenne soha befejezve. De végül mindig nekiállok, mert nagyon szeretem, enélkül számomra nem ünnep az ünnep.
Vettünk már patinás, nagynevű cukiban, nem kevés pénzért, mert nagy finomsággal kecsegtettek, de a végén kiderült, hogy az enyémnek a felét sem éri. Ez nem az én érdemem, de nem is az édesanyámé. Szülővárosomban a szomszéd bácsi csinált nagyon finomakat, Ő tanított meg rá, az ő receptje. Hála érte!!!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...