2012. 11. 07.

Már az adventi időszakra készülve

http://horgoltam.5ms.eu
Ma eldöntöttem, hogy elkezdek készülni szívem, lelkem legkedvesebb ünnepére.
De mindenekelőtt hálát adok a Jóistennek, hogy nagy esélyem van rá, hogy megérem az idei karácsonyt is. Mikor bontom le a karácsonyfát, végig a búcsúzás
gondolata bujkál bennem. Most eljött az idő, hogy még viszonylagos épségben köszönjek a díszeimnek.

Mammka blogjában láttam, hogy már horgolja a díszeket, tervezgeti az ajándékokat,
innen jött az elhatározás.
Mikor még tudtam kézimunkázni, azaz a csuklótörésem előtt valamikor, én is horgoltam csillagokat, meg angyalkákat, azóta vettem is hozzá, úgyhogy ideje lesz elővenni, mosni keményíteni, gombostűzni, hogy apránként mintának megmutassam őket. A karbantartásukat nem csinálom minden évben, de most időszerű lesz, mert több éve egymás után csak a csipkékbe és ezüstbe öltöztettem a fácskámat, ami csak egy jó kinézetű műfenyő. Mint annyi minden másban, ebben a kérdésben is kénytelen voltam elfogadni a panel adta legjobb megoldást. Eleinte nagyon rossz érzés volt, szinte nem jött el a karácsonyi hangulatom, de aztán megoldottuk a hiányzó fenyőillatot fenyőgallyakkal vázákban, meg illóolajjal.

Adventre készülődve elkezdem a hópihék és más díszek készítését is, csak úgy apránként, szépen beosztva, hiszen azokból sok lesz elosztogatva. Ha valaki az adventi, karácsonyi időszakban kívülről nézi a lakásomat, azt gondolja, hogy ott legalább 2-3 gyerek is lakik, vagy van kb. 10 unoka. Hát nem, sajnos nem. Itt csak egy gyermeklelkű vénasszony lakik, aki megszállottja a karácsonyi díszítésnek a jóizlés keretein belül(legalábbis remélem!)

2 megjegyzés:

mancoka kertje írta...

Jó készülődést és még nnagyon sok szép adventet kívánok neked Mártikám! Fel a fejjel!
Én is hasonlóan gyermeklelkületű vagyok. Már gyűjtögetem az ötleteket, amit szeretnék megvalósítani. Nagyon tetszenek ezek a horgolt angyalkák. Nincs meg véletlenül a leírásuk? Nem is van (volt) néhány belőlük, de mindig elajándékozom őket. Persze az enyémek ettől egy kicsit egyszerűbbek, de saját készítésűek, és ez a lényeg.
Nagyon szép napot kívánok neked!

G.Marta írta...

Kedves Mancóka! Határozottan tudom, hogy válaszoltam Neked, most meg nem találom. Esetleg a blogodba írtam? Nem tudom.
Ha visszaolvasnál, kérlek válaszolj nekem. Köszönöm!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...