2012. 11. 03.

Cukormérés volt...

...az eredmény siralmas. 7,5 éhgyomorra.
Éreztem én, hogy gond lehet, mert nem kívántam a gyümölcsöket, meg reggelente szájszárazsággal ébredtem. Kedves szomszédom jóvoltából végre elem is került a mérőmbe, így már nem lehetett kibúvó.

Ha nem akarom, hogy komolyabb probléma legyen, foglalkoznom kell kicsit a mozgással és a tudatos étkezéssel. Ez utóbbi könnyebben megoldható. A jövőhétre a rendelés már elment, de a jövő jövőhéttől diabetes ebédet rendelek.  A mozgás az, amiben nem vagyok kitartó. Mindig nagy elánnal indítok, de a lelkesedés csak napokig tart. Először csak egy-egy nap marad el, aztán napok, majd hetek. Aztán jön a koppintás a fejemre, valamilyen jelzés, mint most is.
Szóval jobb, ha én foglalkozom vele, mint az orvosok, Annak csak ide-oda küldözgetés lenne vége és a megoldás úgyis az én kezemben van, ha nem hagyom súlyosabbra fordulni.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...