2012. 08. 28.

Van egy könyv

Bilder oder Fotos hochladenVan egy könyv egy nagy teremben, az életkönyve ez, 
sok-sok kép van benne, s millió fejezet, 
mely leírja az emberek életét, megmutatja mennyit érünk, 
benne van, a születésünk, s az hogy meddig élünk.


Leírja szomorúságunkat, vágyainkat, örömünk, 
megmondja, hogy ki lesz gazdag, s ki lesz szegény közülünk. 

 Vérből vannak a betűi, nem egy színes költemény, 
hisz az is benne van,hogy az élet milyen kőkemény, 
kegyetlen és visszataszító történetek sora, 
rablók, gyilkosok és elmebetegek kora. 

 Egyik este arra jártam, s én is fellapoztam, 
sok mindent megértettem, amit eddig nem is tudtam 

Ráébredtem arra, hogy az élet nem csak játék és mese,
 mert szomorú volt a könyv, bánattal volt tele. 
 Hátat fordítottam hát s el akartam indulni, 
de zajt hallottam, s muszáj voltam megfordulni. 

 Kinyílt a könyv s egy sötét oldalt láttam, 
egyre világosabb lett, amint fölé álltam. 
Elolvastam lapjait, s megtöröltem arcomat, 
egy képet láttam magamról, s mellette a sorsomat. 
 (ismeretlen szerző)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...