2014. 10. 27.

Már régen kacarásztunk,...

...pedig fel van írva receptre, napi adagként:

Az iskolában a tanítónéni megkérdezi az egyik kisleányt:
- Kata te mit fogsz csinálni, ha olyan nagy leszel mint én?
- Fogyókúrázom.
 ********************
 Egy rendőr megállít egy fickót, aki egy nagyon rozoga, füstölő autót vezet:
- Uram, ugye nem akarja erre a roncsra azt mondani, hogy autó?
- Nem, nem, semmiképpen, hiszen akkor jogosítványra is szükségem lenne!
 *******************
Miután megalkotta Isten Ádámot és Évát, azt mondta nekik:
- Még két adományom maradt. Az egyik, az állva pisilés művészete és...
- Én!!! Én!!! Én!!!! Én akarom Istenem, kérlek, kérlek, kérlek!!!!! - szakította félbe
azonnal Ádám - ez annyira leegyszerűsítené az életemet....
Éva beleegyezett, neki nem volt fontos ez. Isten Ádámnak adta az első ajándékot. Ádám kiáltozott örömében, szaladgált az édenkertben, minden fa mellett megállt pisilni,
kiszalad a tengerpartra, pisilve rajzolt a homokba... Isten és Éva nézték egy darabig a
boldog férfit, aztán Éva a Teremtő felé fordult és megkérdezte :
- Melyik a másik ajándék?
- Az agy, Éva, az agy...
 ********************
***********************
Nyegle ifjú felszól a buszsofőrnek:
- Mikor indul ez a szemétláda?
Mire a sofőr egykedvűen:
- Mikor megtelik szeméttel...
**********************
 Két részeg észreveszi, hogy pont a buszgarázs előtt álldogálnak.
- Figyelj csak, vigyünk el egy buszt, azzal gyorsan hazajutunk.
- Jó, te menj be, köss el egyet, én meg idekint figyelek.
Eltelik fél óra, az őrködő már türelmetlen. Bemegy a társa után, és látja, hogy az idegesen rohangál a járművek között.
- Te meg mit csinálsz?
- Az istennek sem találok 7-es buszt!
- Hát te teljesen hülye vagy?! Kössünk el egy 9-est, aztán majd gyalogolunk egy saroknyit.
***********************
Egy dülöngélő részeg megszólít egy járókelőt a Körúton.
- Bo... bocsánat... Meg tudná nekem mondani, ho... hol vagyok?
- Kérem, az Erzsébet körút és a Wesselényi utca sarkán...
- Fenébe a részletekkel! Melyik városban?

:DDD

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...