2014. 09. 12.

Rácsodálkoztam..

...erre a blogomra. Ma egy jelszó kezelése miatt a Chrome böngészővel indítottam és mit látok?! Azzal működik a régóta hiányolt jobb oldal is. Nem is tudom, hogy mikor láttam így egyben a sablont utoljára!
Tehát a Firefox az állandó böngészőm a ludas, hogy nem értesülök időben dolgokról. pl. nem tudom mikortól, de már 34-en vannak akik voltak olyan bátrak, kedvesek és bejelentkeztek hozzám olvasónak. Az én infóm erről már nem is emlékszem mikor  megakadt. Biztos vannak az "arctalanok" között is újak, de azokat a technika a végére rakja így annál már  végképp elveszítettem a fonalat.

~*♥*~Ezért külön  senkit megemlítve,  szeretettel köszöntök mindenkit ebben a kis táborban és szeretettel várom visszajelzéseiteket látogatásotokról!!~*♥*~Előre is köszönöm!~*♥*~

Na de minden itt sem működik, a Linkwithin rendületlenül azt írja ki, hogy a blog keresett oldala nem létezik. Sajnálom!  Bízom a Google mielőbbi segítségében.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...