2014. 09. 25.

Pacal a bakancslistámon?

Felolvasóm nincs, kényszeres vízszintes helyzet viszont sajnos megint van,  így a TV-vel, nettel telnek óráim.
Lapozgattam déltájban a TV-ben és Laci bácsi pacaljánál megálltam. Még soha nem ettem pacalt, még csak nem is láttam elkészítve, csak hentesnél, ahol bevallom, soha nem éreztem indíttatást, hogy valaha is kipróbáljam. Most Laci bácsi által az áhitattal említők tábora szaporodott, de vajon, mint kulináris óhajt érdemes felvennem a bakancslistámra?? Na jó!! Csak reszelgetem a körmöm, miközben mindenféle hüleségre gondolok...
Na és egyébként is, a pacal is vörös húsnak számít, még fehéren is? Mert a vörös hústól el vagyok tiltva, így még ha akarnám is, vajon ehetném?

1 megjegyzés:

Agnes. írta...


A ferjem imadja, igy mar szamtalanszor keszitettem, de kozben a szagat nem birom es en nem tudom megkostolni.:) Lehet velem van a baj.
A gyogyaszatban ugy tudom fontos szerepe van, alkalmazzak.Mo-rol nagy mennyisegben Svajcba visznek, ezt mar reg olvastam.Ezen a videken nem tudom igaz e, masoktol hallottam, nyersen eszik.Igaz igy legalabb nincs olyan eros szaga:)
Csak hulyeskedem itt, persze ha megkivantad kostold csak meg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...