2014. 05. 26.

Már megint hétfő!!

Párat pislantunk és itt van június, miközben alig aludtunk valamennyit ahhoz, amikor leszedtem a karácsonyfát!!

Én minden ébredéskor hálát adok az Úrnak, hogy felébredtem, ugyanakkor meg is ijeszt, hogy megint egy nappal közelebb kerültem a véghez. Mikor őszintén beszélgetek magammal, elismerem, hogy ez a tény megrémít. Mi lesz, hogyan fog történni??
De mit tehetek?? Ezt mindenki elmondhatná magáról, de egészségesen az átlagember nem szokott ilyen gondolatokkal kacérkodni.  Meg mit is tehetnék, amikor a kaszás sorban viszi el a fiatalokat előlem?! Hálásnak kell lennem, hogy én megvagyok, a körülményekhez képest jól vagyok!!

Ilyenek a mélyenszántó gondolataim, amikor borongós hangulatban ébredek....úgy minden ok nélkül... de valójában szembenézve a tényekkel...és csak úgy ülve, ...ülve..sokáig....nézve kifele a két likon.

A masinámmal kapcsolatban is borongós a hangulatom, mert még nincs rendben. De ebben most én vagyok a ludas, mert nem végeztem a kiíratásokkal, ami a megőrzendő anyagom végleges rendezése lenne, így nem adtam meg a nagytudású felé a jelzést, hogy viheti  nagytakarításra. .Az én esetemben nem az a korrekt eljárás, hogy lementek mindent amire szükség lehet egy ellenőrzéskor,  mert az csak fél megoldás.  Mint amikor azt mondjuk, hogy kit érdekel?  Utánam a vízözön!! Úgy kell itt hagynom a dolgaimat, hogy ha már nem leszek, azokban a gyermekem(a vállalkozásunkban  az utódom) is helyt tudjon állni, ha szükség van rá.
Nos, én kaptam erre időt az Úrtól, tehát most ebben kell tüsténtkednem. A nagytakarítás és a Win7 csak utána következhet. Addig meg hajrá!!!

2 megjegyzés:

Éva írta...

Nálam is előfordulnak ilyen hangulati ingadozások sajnos! Hála gondolata mindig jelen van mindenért, de az hogy mennyi van még az már annyira nem foglalkoztat.Az úgy is tőlünk független dolog. Most Te is koncentráljál inkább a mostani feladatodra ami rád vár! Napsütéses vidám napokat kívánok Neked!

G.Marta írta...

Köszönöm Kedvesem!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...