2013. 06. 29.

Én azon vagyok!


Add meg minden napnak az esélyt, hogy életed legjobb napja legyen!
*Mark Twain*


Mert megérdemlem!! Reggeltől csak a henye megy, akkor keltem amikor akartam, az éjszakát is végigaludtam. Rossz napjaim voltak mostanában. 

Sajnos a nagy kánikulában a múlt héten felfáztam, de úgy igazán, nem is akárhogyan. Még szerencse, hogy jó kapcsolatot ápolok a gyógyszertárammal és hétvége előtt, reci nélkül, "hitelbe" kisegítettek.
Első nekifutásra az sem sikerült, mert a lórugásnak aposztrofált antibiotikum sajnos szinte semmit nem használt. Másnaptól mással próbálkoztam. Na az végre hatott. Napokba telt, de végül megadta magát a kórság.

Sajnos közben rossz hírt is kaptam, de olyan mellbevágósat. A sorstársam, akivel még mi ketten élünk azok közül akikkel együtt kezdtem a harcot a rákkal, 3 héttel ezelőtt agyműtéten esett át áttét miatt. 44 éves, annyi mint az én gyermekem. Egy 19 éves fiú édesanyja, aki tavaly kezdte az egyetemet. Előtte 1, vagy 2 héttel volt PET-CT-n és ott semmi baj nem mutatkozott. Persze nem azért, mert nem volt, hanem azért, mert - leírom nyíltan - felületesen vagyunk kezelve. Ha már ott fekszünk a gép alatt, miért nem lehet tetőtől talpig megnézni??
Talán csak kontrasztanyag kellene még hozzá és akkor egy időre megkönnyebbülhetnénk, vagy rosszabbik esetben hamarabb fel lenne fedezve a baj!

 Engem a hír nagyon letaglózott és nagyon bánt az is, hogy nem tudunk rajta segíteni. Szegény még meg sem erősödött a műtét után és már adják neki a sugarat. Nagyon rosszul van...sajnos a visszaszámlálás elkezdődött. Nekem is... Sajnos még mostanra sem tudtam úgy összeszedni magam, hogy úgy igazán elmélyülve imádkozni tudjak. Nagy szükség volna rá, hiszen csak ezzel tudok segíteni. 

3 megjegyzés:

Monika írta...

Ilyen rossz állapotban vígasztaljon az,hogy egy sóhaj is imádság Isten előtt.Ebben biztos vagyok!!!!!
És Jézus is imádkozik értünk.Ölellek!

mancoka kertje írta...

Mártikám, örülök hogy sikerült a felfázásból kigyógyulnod! A rossz hír sajnos nem tesz jót most neked, ilyenkor hiába minden vígasztaló szó, mert nagyon leköt a sorstárs iránti gondolatáradat. Mégis azt mondom hogy bízz és csak jó gondoltaokat próbálj magad köré vonzani, most erre van szükséged!
Bizony, nagyon felületesek az orvosk, ezt mi is megtapasztaltuk. Apukám CT-je szerintük azt mutatta, hogy műthető állapotban van, de sajnos csak felnyitotta a sebész és visszazárta, nem tudtak vele semmit csinálni.
Mártikám, ne számolj vissza, Te vagy a kivétel! Légy erős!
Szép vasárnapot neked! Margó

G.Marta írta...

Drága Mammka, Mancóka! Nagyon köszönöm a bátorító szavakat! Legyen csodás, szép napotok a mai!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...