2013. 03. 17.

Talán pendülök, vagy mégse???

Rég jártam itt...ezt csakis magamnak köszönhetem. A szemem sajnos időszakosan javult a gyulladásból, úgy gondoltam már nem kell csepegtetnem....tévedtem, kellett volna. Tegnaptól megint rosszabbodott és most mindkét szemem be van gyulladva.
Sajnos a csípőm, derekam  sem igazán javul. Na de vígasztal az a tudat, hogy ezekbe az emberek nem szoktak belehalni, így várhatóan én sem fogok. Csak ne lennének olyan hosszúak az éjszakák!!! Tulajdonképp most is a neten lógok, de csak a Pinteresten, azt tudom fekve is mívelni.

Remélem nem került senki bajba közületek az ítéletidőben és már csak az igazi tavaszt kell várnunk.
Esti fohász
Te védj meg, Istenünk, ha virrasztunk, s ha alszunk, őrizd álmunkat: hadd legyünk Krisztussal ébren, s elnyugodjunk, biztonságban, békén. Ámen






5 megjegyzés:

chanson írta...

Mielőbbi gyógyulást, gondolok rád sokat! :-)

Orsi írta...

Gondolok rád én is drága Márta!

Jobbulást kívánok!

Orsi írta...

Gondolok rád én is drága Márta!

Jobbulást kívánok!

mancoka kertje írta...

Drága Márta? mielőbbi teljes gyógyulást kívánok! Igyekezz, mert jön a tavasz! (legalábbis remélem)

G.Marta írta...

Kedveseim, nagyon köszönöm és nagyon igyekszem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...