2012. 12. 16.

Advent 3. vasárnapja

A harmadik vasárnap angyala

Advent harmadik vasárnapján egy fehér ragyogó angyal jön le a földre. Jobb kezében egy fénysugarat tart, amelynek csodálatos ereje van. Odamegy mindenkihez, akinek tiszta szeretet lakik a szívében, s megérinti fénysugarával. Azután a fény ragyogni kezd az emberek szemében, s elér a kezükhöz, lábukhoz és egész testükhöz. Így még az, aki a legszegényebb, legszerencsétlenebb az emberek között, az is átalakul, s megszállja a béke, a tiszta szeretet és a boldogság érzése.

4 megjegyzés:

Monika írta...

Milyen csodás!!!!Honnan van ez az idézet,ha szabad megkérdeznem?
Mindig olyan szépeket írsz,köszönöm!!!!!

Éva írta...

Jó volt olvasni soraidat! Köszönöm!

G.Marta írta...

Kedves Mammka, az érdem nem az enyém. Be kell vallanom, hogy már én is beleesek abba a hibába, hogy nem írom ki, hogy honnan vettem. Az az igazság, hogy rengeteg idézet, vers van a gépemen, amit innen-onnan gyűjtöttem. A legtöbbet a barátomnál a "guglinál" találtam. Volt, hogy képet kerestem és mellé találtam csodákat is. A versek, idézetek szerzőjét igyekszem felkutatni a citatum és a poet.hu oldalon, amit nem találok, arra szoktam írni az ismeretlent. Máshol talált szövegeknél sokszor van, hogy azt sem tudom, hogy valahonnan idézte, vagy a saját szavai. Na ezeknél szoktam lezserkedni és nem írok semmit, pedig kellene. Mea culpa!!

G.Marta írta...

Kedves Évi!
Először is nagyon köszönöm itt is Neked, hogy jelentkeztél hozzám olvasónak. Próbálkoztam, hogy üzenetet küldök Neked a profilképedre klikkelve, de megint csődöt mondtam, mert saját magamat írtam volna fel vele követőnek. Így az elmaradt, de nagyon köszönöm, hogy itt szóltál hozzám, így külön is meg tudom Neked köszönni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...