2012. 12. 16.

A szeretet hatalma


A Szeretet Himnuszának parafrázisa:
- Ha házamat fenyőfával, gyertyákkal, égőkkel és csilingelő harangocskákkal díszítem is fel, de a családom felé nincs bennem
szeretet, nem vagyok egyéb, mint ügyes dekoratőr.
- Ha a konyhában fáradozom is ízletes ételeket főzve, karácsonyi süteményeket sütve kilószámra, csodálatosan megterített asztalt előkészítve, de a családom felé nincs bennem szeretet, nem vagyok egyéb, mint ügyes szakács.
- Ha egy szegénykonyhában segédkezem is, vagy az öregek otthonában karácsonyi énekeket énekelek, ha minden vagyonomat adományként elosztom, de nincs bennem szeretet, mindez semmit nem használ nekem.
- Ha a karácsonyfát csillogó angyalkákkal, és horgolt hópelyhekkel díszítem fel, és sok ünnepségen veszek részt, sőt a templomi kórusban is énekelek, de Jézus Krisztus nincs a szívemben, akkor nem értettem meg, miről is szól a Karácsony.
- A szeretet félbeszakítja a sütést, hogy a gyermekét megölelje.
- A szeretet hagyja a lakásdíszítést, és megcsókolja a házastársát.
- A szeretet barátságos és szelíd, az idő szűke ellenére is.
- A szeretet nem irigyel másokat házukért, lakásukért, amiben ízlésesen terített, ünnepi asztal van.
- A szeretet nem kiált rá a gyermekekre, hogy menjenek már az útból, hanem hálás érte, hogy vannak.
- A szeretet nem csak azoknak ad, akiktől kap is valamit, hanem örömmel osztja meg éppen azokat, akik ezt nem tudják viszonozni.
- A szeretet mindent elvisel, mindent hisz, mindent remél, mindent eltűr.
- A szeretet soha el nem múlik.
- A videojátékok tönkre mennek, az ékszerek elveszhetnek, a számítógépek elavulnak, de a szeretet a mindörökre megmarad!


* Cheryl Landon *

 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...