2012. 11. 24.

Díszítés papírcsík(quilling) technikával

Ez egy nagyon tetszetős és könnyen tanulható díszítő technika.

Amit saját tapasztalatomból tudok:

1.)A papírcsíkot lehet készen venni hobbyboltban, szép színekben. De Te magadnak is darálhatsz ilyet irat-megsemmisítőn sima színes írólapokból, vagy origami papírból, de vagdoshatod is. Az A4-es lapoknak a rövidebb oldala(21 cm), amit csaknem kétszer kell venni,, mert a technika leírása szerint a csíknak 37 cm-nek kell lennie. Na ezt én rugalmasan sima ragasztással oldottam meg.

2.) Amit a bemutatóban látsz segédeszközt, azt  fogvájóból készítettem el. A hegyezett részét levágtam, a végétől számított kb.1 cm-ig kettéhasítottam, ott cellux-szal körbetekertem egy párszor, hogy ne hasadjon tovább, meg jobb legyen fogni.

3.)Ragasztónak vízzel hígítható hobby-ragasztót érdemes használni, mert más hamar sűrűsödik.

A bemutató francia nyelvű, de ne zavarjon, mert képben is mindent mutat, nem nehéz, könnyen érthető, akár uncsikákkal is lehet csinálni, hagy örüljenek.

Ezen kívül rengeteg bemutató videót találsz a YT-n

Néhány szépség:

 A képek a https://picasaweb.google.com/ oldalról származnak, Nagy Kinga képtárából

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...