2012. 09. 26.

A mai napi kacarához....gyerekszáj

* A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel.

* Anya pocijában van egy baba, csak azt nem tudom, hogyan nyelte le.

* Amikor két ember egymásba szeret, és először megpuszilja egymást,rögtön összeesnek és nem is kelnek fel legalább egy órán át, de van, hogy még tovább.

*A félsziget egy olyan sziget, amit nem fejeztek be teljesen.

* Minél öregebb az ember, annál drágábbak lesznek a fogai.

* A kislányok azért nem tudnak állva pisilni, mert nincs mibe kapaszkodniuk.

* Amikor a Nagyinak fájnak a fogai, egyszerűen pohárba teszi őket.

* Egyszer olyan beteg voltam, hogy 40 kiló lázam volt.

* Nekem már nincsen Nagyim, elültettük a temetőben.

* Amikor a kistesóm született, akkumulátorba kellett tenni.

* A lepke egy olyan rovar, amely a helikopterek családjából származik.

* A leghasznosabb állat a disznó. Mindene felhasználható:elejéből-hátuljából hús van, a bőréből cipő, a szőréből kefe,a nevével meg káromkodni lehet !

* Az állatkert egy szuper hely. Olyan állatokat is lehet látni, amelyek nem is léteznek.

* Nem vagyok megkeresztelve, de azért be vagyok oltva.

* Az életbiztosítás egy olyan pénz, amit az kap meg aki túléli a halálos balesetet.

* Nem tudom, hány éves vagyok, mert ez állandóan változik.


forrás: szepkepek.bloglap.hu

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...