2012. 09. 27.

A mai napi kacarához



Szeged egyik "elit" iskolájában két elsős lány között    hangzott el a következő párbeszéd:

- Te hol laksz?
- Kollégiumban.
- És az nagy város?

***************

Mókás feliratok:

 Vízvezeték-szerelő autóján: "Mi megjavítjuk azt, amit a férje megjavított."

 Nemdohányzó területen: "Ha füstölni látjuk, azt gondoljuk, hogy kigyulladt, és ennek megfelelően cselekszünk."

 Szülőszoba ajtaján: "Tolni. Tolni. Tolni."

 Szemészeten: "Ha nem látja hol van, jó helyre jött."

 Családi ház kerítésén: "Szeretjük az ügynököket. Úgyis drága a kutyaeledel!"

***************

Éjfélkor csöngetnek, az öregember ajtót nyit, de nem lát senkit. Lenéz a lábtörlőre, és megrettenve látja, hogy ott áll a kis halál. Ugyanolyan mint az öreg kaszás, csak kicsiben. Méret ide-oda, az öregember nagyon megijed, de a kis halál megszólal:
- Nem kell megijedni, csak a tengerimalacért jöttem.

***************

Tyúk fut a kakas elől, és közben gondolkodik.
"Ha megállok, könnyűvérűnek hisz. Ha nem, frigidnek. Inkább csak véletlenül elesek..."

***************

Egy elefánt és egy hangya együtt töltenek egy fülledt éjszakát. Másnap reggel a hangya holtan találja az elefántot.
- Basszus. Egy jó éjszaka, most meg áshatom a sírt életem végéig.

***************

Kérdezi a skót a szomszédját:
- Mi volt nálatok az éjszaka, láttam, hogy percenként elaludt a lámpa, majd utána rögtön visszajött?
- Olvastam, és rájöttem, hogy lapozni sötétben is tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...