2012. 07. 01.

Úgy akarok élni...


Úgy akarok élni, hogy ha majd egyszer eljön az-az utolsó pillanat. . . 
Mikor mennem kell. . . az arcomon egy szép mosollyal távozzak. . 
Úgy akarok élni. . hogy mindent megtettem, amit valaha akartam 
Nem megbánni semmit. . . mert mikor megtettem boldog voltam! 
Hogy egy játék volt az élet. . És sikerült minden akadályon túllépnem 
. . . Még akkor is. . ha id
őközben egy újabb seb vésődött a szívemen. . 
Próbáltam minden napomat úgy átélni, mintha az utolsó lenne. . 
Minden percet kihasználni. . . vidáman, boldogan és nevetve. . 
Nem sírni valaki után. . akiért hiába teszem. . csak mosolyogni! 
Akkor is, ha a fájdalomtól már nem vagyok képes tovább menni. . . 
Úgy akarok élni, hogy ha visszanézném az életem filmjét egyszer 
Azt mondhassam: Küzdöttem az álmaimért és soha, de soha nem adtam fel.

(számomra ismeretlen szerzötöl)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...