2014. 04. 02.

Hátha még nem ismered - hogy a kacara el ne maradjon

 Pistike felel történelemből. Kérdi a tanárnő:
- Hol írták alá a függetlenségi nyilatkozatot?
- Hááát, szerintem a lap alján!
*********************
Az orvos bemegy a diliházba, és kérdi az egyik beteget:
- Ön hogy bolondult meg?
- Hát, elmentem egy nőhöz, közben hazajött a férje, én kirohantam az erkélyre, és megkapaszkodtam a korlátban...
- Akkor bolondult meg?
- Nem. Hozott egy kalpácsot, össze-vissza verte a kezemet, ordítottam, de nem engedtem el....
- Akkor dilizett be?
- Nem. Hozott kést, össze-vissza vágta a kezemet, ordítottam, de nem engedtem el....
- Akkor dilizett be?
- Nem. Hozott sót, behintette a kezemet, ordítottam, de nem engedtem el....
- Akkor dilizett be?
- Nem. Reggel amikor rájöttem, hogy a földszinten vagyunk....
********************
Idézetek bírósági jegyzőkönyvekből:
Kérdés: Maga szexuálisan aktív?
Válasz: Nem, én csak ott fekszem.
***
- Mikor van a születésnapja? 
- Július tizenöt.
- Melyik évben?
- Minden évben.
***
- Ez a myasthenia gravis befolyásolja a memóriáját?
- Igen.
-  És milyen módon befolyásolja a memóriáját?
-  Nem emlékszem.
-  Szóval elfelejtette. Mégis, tudna egy példát mondani valamiről, amit elfelejtett?
***
- Maga a helyszínen volt, amikor ezt a képet csinálták magáról? 
***
-Tehát azt mondja hogy a lépcső lefelé vezetett a pincébe? 
- Igen.
-  Lehetséges hogy ugyanez a lépcső felfelé is vezetett?  
*** 

2 megjegyzés:

Monika írta...

:))) A Pistikés tetszik a legjobban.:) Igazi gyereklogika.:)))))

Agnes. írta...

:))) nagyon tetszett a kis csokor!koszonom!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...