2014. 04. 16.

Hangulatteremtés a húsvéti bevásárláshoz

                  

4 megjegyzés:

Monika írta...

EZ AZ!!!!!!!!!!!!! Pedig amikor megláttam a címet,hogy bevásárlás: végigfutott a hátamon a hideg: utálom!
De így!: ott maradnék ,ameddig énekelnek.mekkora ötlet!
melyik operából van? Annyira ismerős, de nem tudom.
Köszi Márta!!!!!!!!!!

G.Marta írta...

Szerintem a Rigolettóból van, de nem biztos.Sajnos én csak a fülbemászókat szeretem az operákból, de azokat sem tudom cím szerint, így lehet, hogy tévedek.

G.Marta írta...

Na már ki is derítettem, hogy nincs igazam, mert amit hallunk, az a Pezsgő ária a Traviátából.Ilyenkor azt nem értem, hogy aki megcsinálta, felrakta a videót, feltételezhetően ismeretterjesztési szándékkal is tette, miért nem feliratozta??
Mónikám, nyugtassuk meg magunkat, hogy ő sem tudta!! Hahaha...

Monika írta...

Nagyon ügyes nyomozó vagy!!!!!!!Köszönöm:tudjam már legalább,hogy mit hallgatok,pláne,hogy ismerős is.:))))ma bevásároltam,de sajnos nem volt örömzenélés, de sikerült kifogni a nem zsúfolt boltokat..))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...