2014. 03. 24.

Nutella házilag

Évi blogjában találtam. Ha ehetném, én is megcsinálnám, de így csak megosztom Veletek.
"Hozzávalók:
2 db érett banán,
10 dkg. vaj,
10 dkg. étcsokoládé,
10 dkg. mazsola.
A receptben méz is volt írva, de én nem tettem elég édes így is.
Elkészítése:
Edénybe tördeltem a csokoládét hozzá tettem a vajat és alacsony hőmérsékleten felmelegítettem. Banán héját lehúztam feldaraboltam  hozzátettem a mazsolát ráöntöttem a csokoládét és az egészet összeturmixoltam. Nagyon finom lett!
(A felsorolt mennyiségből ezzel a két  kis üveggel lett!)"

 Évi kifejezetten a takarékosságot tartja szem előtt a konyhában, a figyelmetekbe ajánlom. Ha ez a cél vezérel, nagyon jó ötletei vannak, érdemes Nála barangolni.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...