2014. 03. 15.

Emlékezünk


3 megjegyzés:

Monika írta...

Gyönyörű ez a vers és a kép,ahogyan megalkottad! Köszönöm!

Sári mama írta...

Mártikám, már itt vagyok egy ideje és csak nézek és már sokadszorra olvasom el ezt az idézetet, hogy Teneked milyen csodálatos érzéked van megjeleníteni egy - egy érzést, hangulatot. Március 15- nem a kedvenc ünnepem, a folytatása miatt, de most először döbbentem meg és meg is hatódtam. Hű, ezt a megemlékezést, nagyon eltaláltad! Köszönöm szépen! Ölellek szeretettel: Saci

G.Marta írta...

Drága Mónikám, Kedves Saci, nagyon köszönöm!! Nekem sem a kedvenc ünnepem, ugyanis ez édesapám halála évfordulójának előestéje, ami éppoly emlékezetes számomra, mint a halálának napja.

Régen volt, 51 éve. De az a tipikus helyzet, amiről van egy idézetem is, ami szerint az ember mindent képes megbocsátani, de felejteni nem tud.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...