2014. 03. 30.

Az ekcéma gyógyítása...vajákosan

Ma találtam egy fórumra, ahol annak indítója a kezén lévő ekcémára tudakolt hatásos gyógymódot.
Fiatalon nekem is volt, a széles karíkagyűrűm alatt kezdődött, de már az egész tenyeremre ráterjedt. Ami létezett kenőcs minden ki lett próbálva, még külföldről is hozattunk(pl. a ma már elterjedt Flucinárt akkor Svájcból hozattuk), semmi nem használt. Elvileg még mosakodni sem lett volna szabad, a gumikesztyű meg még jobban irritálta. 1,5 évig szenvedtem vele.

Aztán egy volt főnököm ajánlotta, hozott is nekem egy vidéki szeszfőzdéből rézelejét. Ha nem velem történik meg, el sem hiszem, de azzal bekenve 3 nap alatt leszáradt minden apró hólyagocska, lepergett és azóta sincs, és ennek már legalább 30 éve.

Én ezt azóta is mindenkinek ajánlom, akinek szüksége van rá. Megfogadni a tanácsot nagyon kevesen tették, de azoknak is használt. Pedig IGEN! A vajákos módszerek is képesek használni még a 21.  században is. Igaz volt olyan is a követők között, akinek nem múlt el teljesen, de legalább megkönnyítette a mindennapjait, és nem kellett súlyos pénzeket kenőcsökre költeni.

A szeszfőzdékben ez talán minden főzéskor képződik. Fizetni sem kellett érte. Felhasználni, meginni nem lehet, mert mérgező, szagtalan, vízszerű folyadék. De a leghatásosabb az, ami a főzde őszi indulásánál képződik. Lényeges, hogy az üstnek, vagy dobnak,- nevezzék akárhogyan,- rézből kell lennie.Én legalábbis így lettem eligazítva.
Soha ne legyen rá senkinek szüksége, de nem árt ha észben tartjátok, hogy van egy ilyen lehetőség, amit maximális segítő szándékkal, saját tapasztalatom alapján javasoltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...