2014. 01. 15.

Ha az orrod eldugult...

 ....nagyon jó módszerem van, szintén az én kedvenc gyógyítómtól, Allától. Cseppentős üveget csaknem tele öntesz extra szűz oliva olajjal és belecseppentesz 10-15 csepp eukaliptusz olajat, vagy vietnámi olajat. A mennyiséget neked kell kitapasztalni, hogy mennyi a még tűrhető számodra, tehát először kezdd 10 cseppel.
Ezt kell az orrodba felkenni, naponta legalább 3x, 1-1 alkalommal 5 cseppet. Minden használatkor az üvegcsét alaposan fel kell rázni, Allám kötelező előírása szerint,  min.21x. Nagyon hamar kihozza a rosszaságot belőlünk,  allergiásoknak pedig megelőzésre is nagyon jó, mert leköti az orrjáratokban a polleneket és ami nagyon lényeges, nem szárítja ki a nyálkahártyát.

Az előző bejegyzésemnél Mammka kedves hozzászólására válaszként is leírtam ezeket, de hasznos ha ezt mindenki megismeri ezért itt is megosztom Veletek!!

Ui: Évikém előző bejegyzésemhez írt hozzászólásából arra következtetek, hogy esetleg nem elég érthetően írtam le az alkalmazást. Ezt az olajat bizony az orrjáratba kell felkenni és nem külsőleg az orrunkra. 

3 megjegyzés:

Monika írta...

Hát ez is szuper!!!!KÖSZÖNÖM!!!!
A napokban olvastam valahol,hogy olívaolajjal kenjük be az orrbelsőnket.:)De eukaliptusszal kiegészítve sokkal hatásosabb!

Azt írtam már ugye,hogy a fahéj mézzel egy csodaszer!Köszi!!!!!

G.Marta írta...

Írtad és köszönöm!!Idd magad egészségesre mielőbb!! Ölelés tőlem....Neked!

Katalin írta...

nagyon köszönöm, a legjobbkor, a teafaolajjal is kísérleteztem, van itthon eukaliptuszom is, megyek

csak picit hígabbal kezdeném, mert szétsebesedett a zorrom

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...