2014. 01. 28.

Cukkini chips, ahogy én készítem

Két kisebb cukkinit(ez 2 lapos gáztepsi lesz) legyalulok héjastól, amit előtte jól megsikáltam. Nem az uborka gyalut használom, ennek vastagabbnak kell lenni, 2 mm legyen egy szelet. Megsózom, elkeverem, állni hagyom szitában, vagy szűrőben, hogy a keletkezett lé kicsurogjon. Később szétterítve konyharuhával, vagy konyhapapírral a lehető legtöbb nedvességet felitatom róla, majd   őrölt borssal leheletnyit megszórom.
Kevés oliva olajjal itt-ott megcsepegtetem,összekeverem, majd nekiülök sütőpapírral kibélelt tepsibe egyenként lerakni. Lehet szorosan egymás mellé, úgyis kicsit összesül.
180 fokos sütőben pirosra sütöm, és kész. Lehet készen is venni, de ezt én csináltam és tudom mi van benne. Mondjuk azt nem tudom, hogy a cukkini mit kapott, míg nevelkedett.:DDD Lehet jobb is, hogy nem tudom! Van aki szárazon süti, többféle ízesítéssel, de én ezt szeretem.
Fotó a Googleról pattintva

1 megjegyzés:

Monika írta...

Már tegnap láttam,de most tudok írni.Ki kell próbálnom,köszönöm!!!!!!Igen,a cukkini kérdéses, de még mindig fele arányban jobban járunk,ha mi készítjük el.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...