2013. 03. 04.

Okuljatok!!!

Szinte szűnni nem akaró fejfájást okoztam magamnak a hétvégén. Senkit nem hibáztathatok, a bajt csak magamnak köszönhetem.

Mielőtt megrendeltem volna az erkély felújítást, felhívtam a biztosítót, hogy érdeklődjek, mondtam is, hogy egyelőre csak érdeklődöm. Elmondtam, hogy a 4 tábla drótüvegből 3 el van repedve, nem tudom mikor repedt el, az is lehet, hogy így vettem a lakást. A kisasszonynak csak annyi hozzáfűznivalója volt, hogy akkor csak 3 táblát tudnak majd fizetni, most fotózzuk le, aztán ha kész a képeket a számlával együtt küldjem el nekik. Egyeztette még a cipőm méretét is, majd közölte, hogy SMS-ben megküldik a kárszámot, azt a számlára rá kell írni. Ekkor meg is lepődtem, és mondtam is, hogy még egyelőre csak érdeklődtem. A kárszám másnap megjött, az elmúlt héten meg valamelyik nap megérkezett az elutasítás, írván, hogy így vettem a lakást, a kárigény nem jogos.

Ha a kisasszony akkor engem kapásból elutasít, meggondolom jobban, hogy megcsináltatom-e ennyire, hiszen így csak az üvegezés volt 61 eFt, ami most szépen elúszott. Levágni, toldani is lehetett volna a szomszédéból esetleg, szóval mindenképpen olcsóbb megoldást kerestem volna, mert có-có a 91 eFt nyugdíjamból meg kell gondolnom mire futja, mert így is a lányomtól kapok hozzá apanázst, hogy normálisan, mindenem meglegyen.

Első felindulásomban még az elutasítást is széttéptem(ki nem dobtam), pedig azóta ezen rágom magam, hogy azért nekik is van felelősségük ebben.  Még ha a naív őszinteségemnek köszönhető is a helyzet,  akkor is. Szóval nem csak nekem kellene bűnhődni, még ha sajnálom a kisasszonyt, akkor is. Eleve miért adtak kárszámot??
Már akkor el kellett volna utasítani...szerintem!

1 megjegyzés:

Monika írta...

Elsőre az jutott eszembe,hogy őszinte voltál,és ezt kihasználták.:(Becsületesen érdeklődtél és ők nem voltak tisztességesek.:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...