2013. 02. 01.

Ma ünnepelnem kellett volna....

...de mozgalmas hetem, napom volt. Nem értem rá vele foglalkozni. Ma 5 éve, hogy rák miatt először műtöttek. Túlélő lennék?? Sajnos nem, úgy hiszem...csak még kaptam időt a Jóistentől. Többet, mint más sorstársam.
Ez egy kegyelmi állapot, amiért minden nap hálásnak kell lennem:

"Köszönök, Istenem, mindent,
ami Tőled jön, mert ez a minden:
az irgalom, a szeretet és az élet."


 Filián Anna:Hála Ima

Teljességem világában,
Szívemnek Szent Templomában,
Leborulok, hálát adok,
Hogy ilyen életet kapok.
Mindennapi csodák sora,
Életem útmutatója,
Imádkozva kérve-kérem,
Tartson ebben Teljességem!


4 megjegyzés:

apimami írta...

Aranyos Mártikám!
Szégyen,de bevallom én nem igazán vagyok vallásos..Most mégis hálát adok Istennek azért,hogy megtartott,mert így megismerhettelek!
Szivből kívánom,hogy az eltelt öt év sokszorozódjon meg,öt év múlva írhasd,hogy már tíz év telt el a műtét óta...aztán tizenöt...és így tovább. Annyi mindent megteszel a jelenlegi egészségi állapotod megtartásáért,hogy bízvást lehetsz derülátó.
Tudom néha nehéz,de Te oly erős vagy! Erős vagy,az eltelt öt év is ezt bizonyítja.
Puszillak szeretettel!

G.Marta írta...

Drága Piroskám, Te nagyon kedves hűséges olvasóm vagy!! Nagyon köszönöm kedves soraidat!! Puszóka indul Feléd!!!

Névtelen írta...

Drága Mártikám!

Az elmúlt 5 évet hitednek a Jóisten felé, de a kitartásodnak, annak a sok Magad által megtapasztalt, és kidolgozott praktikáknak is köszönheted, melyet meg is osztottál az olvasóiddal.
Ehhez kívánok Neked továbbra is hitet, kitartást, hogy az öt éveket sokszorozni tudd, és a bejegyzéseidet, évek múlva is a többi olvasóiddal együtt, itt olvassuk.
Szeretettel ölellek!


G.Marta írta...

Drága Évikém, nagyon kedves vagy, nagyon köszönöm!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...