2013. 01. 24.

Remélem jó napom lesz...,

...mert kacarával kezdtem. A Hoxán találtam. Legyen csodálatos, jó napja MIndenkinek!!

Idős néni kopogtat a tanári ajtaján:
- A Pistike nagymamája vagyok, és szeretném elkérni az unokámat az  utolsó óráról.
 - Az lehetetlen! Pistike ma nem is jött iskolába.
- Akkor hol lehet?
- Azt hiszem, az Ön temetésén.


Nagypapa meséli unokáinak:
- Ezek a mai fiatalok milyen lusták! Én fiatal koromban akár 15 kilométert is gyalogoltam a szomszéd faluig, ha ott volt valami jó balhé!
- És utána haza is gyalogolt, papa?
- Á, dehogy! Mindig hazahozott a mentő.


A férj borotválkozik a fürdőben és morog magának:
 - A fenébe! Ezzel a borotvával még a nyakamat sem tudom elvágni!
Az asszony beszól neki:
- Beadjam a nagy kést?

2 megjegyzés:

apimami írta...

Kívánom,hogy az legyen Mártika!
Puszillak!

G.Marta írta...

Látod-látod milyen vagyok? Csak most vettem észre a bejegyzésedet...
köszönöm Kedvesem!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...