2012. 10. 09.

Virulni nem virulok, de élek...



Remélem, minden kedves Olvasómnak derűsen indult a napja és szerencsés, jó formálódik belőle. 

Az onkológushoz készültem, de nagyon hamar meggyőztem magam az ellenkezőjéről. Nekem már nem mondják, hogy ekkor, vagy akkor van ott jelenésem. Megyek, amikor valamiért jónak gondolom. Annyira jólelkű rendes orvosom van, hogy belátja, jobban működök a beavatkozásuk nélkül. De hogy mitől, azt sosem kérdezi.

Már 4,5 éve, az első műtétem után nagyon rossz prognózist kaptam. Akkor magamban, nem kimondva azt gondoltam, hogy 2008. karácsonyát sem érem meg, de itt vagyok. Nem azt mondom, hogy virulok, de el vagyok. Sajnos a jobb lábam tönkre van egy antihormon mellékhatásaként, de most a hűvösebb idő beálltával legalább emberi formája lett, ha nem is sok mindenre használható.

A lányom segíteni akarásának és pénztárcájának köszönhetően ettem, szedtem és ittam sokfélét, mert az a fajta vagyok, aki nem adja fel könnyen a harcot. No meg az ő segítségével meg is tehettem. Nagyon sokat köszönhetek a miskolci (korábbi lakhelyem) Allácskámnak, akinek igyekeztem
mindig szót fogadni. Ő az én szememben egy hatalmas, nagy tudású természetgyógyász. És!!! Hiába költöztem ide a lányom közelébe, még mindig gondja van rám, figyelemmel kísér 180 kilométerről is.

Ennyi idő távlatából azt írhatom, hogy rajtam a kémiai anyagok a sugár, semmit nem segítettek, sőt. Az, hogy életben vagyok a satöbbiknek köszönhető.
Allácska soha nem ösztökélt arra, hogy ilyen, olyan drága ezt, meg azt szedjek, mert lássuk be, ott aztán nem kímélik a kétségbeesett emberek pénztárcáját. Ő a gyógyfüvek, a spec. étrend és az életmódváltás nagy mestere, és nagyon jól csinálja. Én nagyon hálás vagyok neki!!! Ha valóban mindenben következetesen
szót fogadtam volna, biztos ettől is jobban lennék, de voltak, vannak kihágásaim. Mea culpa, mea maxima culpa.

Allácskámat a Jóistenke éltesse nagyon sokáig jó erőben egészségben,  hogy nagyon sokáig tudjon másokon is segíteni!!! Soha nem árulta el név- és szülinapját. Én kijelölöm a mai napot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...