2012. 10. 17.

Barangoltam...Könyvtárak a nagyvilágban

...persze, hogy a neten és egy szép gyűjteményt  találtam szép könyvtárakról, amit átnyújtok most Nektek.
Én a "Fantasztikus könyvtárak a nagyvilágban" címet adnám neki. A külföldi könyvtárak képeit a http://amazing-wonders.blogspot.hu/ oldalon találtam, a hazait
a Googlen fedeztem fel.

1.Egyetemi Klub Könyvtár , New York City


2.Kanadai Parlament Könyvtára, Ottawa



3. Admont Abbey Könyvtár , Ausztria


4. Iowa Állami Központi Könyvtár, USA


5. Royal kolostor El Escorial Könyvtára - Madrid, Spanyolország


6. Mitchell Könyvtár , Sidney, Ausztrália


7. Strahov Theological Hall - Csehország, Prága


8. Nemzeti Könyvtár, Finnország, Helsinki


9. Budapest, Parlamenti Könyvtár

                             

10. Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár





Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...